Jumat, 28 Desember 2012

HOSTING MURAH RAJAWEBHOST.COM

HOSTING MURAH RAJAWEBHOST.COM Amaran Israel mendakwa bahawa dinding timur Baitulmuqaddis boleh runtuh pada bila-bila masa tidak syak wasangka di atas. Tuntutan itu menunjukkan kepada plot yang dimaksudkan oleh Israel, terutamanya pelampau yang ingin untuk merobohkan Masjid Al-Aqsa dan membina semula kuil yang didakwa mereka. Jika tidak, mengapa mereka akan mendakwa bahawa hanya sektor utara bersempadan suku Islam dan Masjid Al-Aqsa adalah terikat untuk runtuh pada bila-bila masa dan tidak menyebut apa-apa seperti itu tentang sektor bersempadan dengan suku Kristian dan Yahudi? 

HOSTING MURAH RAJAWEBHOST.COM Jabatan berkenaan Islam dan pengubahsuaian Palestin biro warisan mengesahkan bahawa dinding yang dibina antara 1536 dan 1542 SM lebih satu kilometer persegi di tengah-tengah Jerusalem Timur adalah di bawah ancaman tidak segera tetapi hanya memerlukan kerja-kerja penyelenggaraan biasa. Pihak berkuasa berkenaan mempersoalkan matlamat di sebalik penerbitan hasil kajian dalam hal ini dijalankan oleh pihak arkeologi Israel, pada masa ini khususnya. 

HOSTING MURAH RAJAWEBHOST.COM Lingkaran Islam dan ahli akademik Palestin memberi amaran terhadap agenda politik Israel selepas perisytiharan dan keterlaluan ini bahaya. Mereka percaya bahawa ini adalah hanya permulaan kepada pengilhakan Yahudi potensi kawasan dalam kejiranan pagar dalam bentuk penyelesaian kota kara di dalam dan di luar pagar. Israel tahu sangat baik kepentingan amaran terhadap bahaya itu kerana mereka telah menggali terowong di bawah Masjid Al-Aqsa selama bertahun-tahun sekarang untuk melemahkan struktur dan akhirnya merobohkan dan membina semula kononnya "Solomon Temple" mendakwa bahawa Al -Aqsa dibina di atas runtuhan itu.Dinding Jerusalem dan seluruh bandar Jerusalem telah, untuk jangka masa yang panjang, tertakluk kepada plot Israel pengilhakan dan judaization. Pelampau Yahudi memelihara ada cara untuk memprovokasi umat Islam melalui menundukkan Suci Al-Aqsa kepada ancaman mereka.Hanya baru-baru ini, Jewish Quarter (di bandar lama) Pembangunan Syarikat, selepas pengilhakan Israel harta Palestin, mencatatkan 1,300 hartanah dalam nama-nama orang-orang Yahudi di pencerobohan yang jelas, tidak sah. Selain itu, pihak berkuasa Israel memulakan menggantikan nama Arabic kawasan dan tempat-tempat dengan orang-orang Yahudi dengan tujuan untuk menghapuskan kewujudan Palestin dari kota suci. Syarikat pembangunan suku Yahudi bahkan pergi sejauh meminta kebenaran kerajaan untuk melanjutkan mandat untuk meliputi suku Islam untuk mendaftarkan rumah menteri Israel utama dalam apa-apa cara yang provokatif yang terang-terangan. 

HOSTING MURAH RAJAWEBHOST.COM >>> Dakwaan berulang ancaman yang dihadapi oleh tembok Baitulmuqaddis hanya menambahkan perkiraan pengilhakan meluas yang dijalankan oleh pihak berkuasa pendudukan Arab Baitulmuqaddis dalam rancangan untuk memusnahkan negara Palestin kemerdekaan projek yang meletakkan Jerusalem di tengah-tengah puncanya.Plot Israel yang bertujuan tidak termasuk Baitulmuqaddis daripada penyelesaian bakal terikat untuk gagal kerana tiada siapa dalam kepimpinan Palestin boleh berunding kedudukan Baitulmuqaddis pada harga apa-apa sebagai bandar raya ini masih dan akan terus berada di tengah-tengah perjuangan sehingga mencapai penyelesaian yang realistik dan hanya kepada perjuangan Palestin.Kepimpinan Palestin kini difahami sibuk dengan selepas pengunduran Israel dari Gaza dan di bawah tekanan Amerika dan Israel. Kepimpinan ini sudah pasti memerlukan sokongan Arab dan Islam dan campur tangan terhadap ancaman dan plot yang menyelubungi Baitulmuqaddis. Liga Arab dan Pertubuhan Persidangan Islam harus memikul tanggungjawab menyokong rakyat Palestin dalam mempertahankan hak dan tempat-tempat suci suci yang tertakluk kepada plot Israel di semua bidang. HOSTING MURAH RAJAWEBHOST.COM

Tidak ada komentar:

Posting Komentar